دانلود فیلم گونتور کارام Guntur Kaaram 2024 بازیرنویس فارسی

دانلود فیلم گونتور کارام Guntur Kaaram 2024 بازیرنویس فارسی

5.4/10 19,391
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

سال‌ها پس از اینکه مادرش او را رها می‌کند و دوباره ازدواج می‌کند، مردی زمانی که از او خواسته می‌شود سندی را امضا کند که پسرش است را امضا کند و دوباره ازدواج کند.

  • زبان
  • مدت زمان 159 دقیقه

فیلم گونتور کارام که با عنوان (Spice of Guntur) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، درام، خانوادگی و هیجان انگیز محصول سال 2024 کشور هندوستان به کارگردانی تریویکرام سرینیواس است که توسط دو کمپانی Haarika & Hassine Creations و Sithara Entertainments تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز تریویکرام سرینیواس به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ماهش بابو، سریلیلا، برهماجی، آجی قوش، ونلا کیشور، رائو رامش، ایاسواری رائو، راهول راویندران، پی راوی شانکار، مورلی شارما، سونیل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم گونتور کارام اولین بار در تاریخ 12 ژانویه سال 2024 میلادی توسط کمپانی Phars Film در سینماهای کشور هندوستان و توسط کمپانی Filmy Distributions در سینماهای کشور فرانسه اکران شد و توانست به فروش تقریبی 608 هزار دلار در گیشه دست پیدا کند. تهیه‌کنندگی فیلم گونتور کارام را اس. رادا کریشنا، جوجاواراپو ماهش، پی.دی.وی. پراساد و سوریادورا ناگا وامسی به صورت مشترک، برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از اس. تامان می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مانوج پارامهامسا انجام شده است؛ خبر ساخت فیلم گونتور کارام به طور رسمی در می سال 2021 میلادی با عنوان آزمایشی SSMB28 اعلام شد، زیرا بیست و هشتمین فیلم ماهش بابو در نقش اصلی است و عنوان رسمی آن در می سال 2023 میلادی اعلام شد؛ فیلمبرداری اصلی این فیلم در سپتامبر سال 2022 میلادی شروع شد و عمدتا در حیدرآباد انجام گردید.

خلاصه داستان از این قرار است : مردی جوان به نام رامانا سال‌ها از زمانی که مادرش او را ترک و دوباره ازدواج کرد، می‌گذرد. حال از رامانا خواسته می‌شود تا زمانی که مادرش برای انتخابات ریاست جمهوری مبارزه می‌کند، اسنادی را امضا کند که هر گونه رابطه با مادرش را رد می‌کند. اما رامانا این درخواست را قبول نکرده و می‌خواهد حقیقت اینکه چرا مادرش او را ترک کرده است را متوجه شود و شروع میکند به ماجراجویی تا از حقایق بیشتری آگاه بشود که متوجه میشود ….

  • 28 اسفند 1402
  • 0