دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 با دوبله فارسی

8.3/10 46,110
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :

ژاپن پس از جنگ در پایین ترین نقطه خود قرار دارد، زمانی که یک بحران جدید در قالب یک هیولای غول پیکر پدیدار می شود که در قدرت وحشتناک بمب اتمی تعمید یافته است.

  • زبان
  • مدت زمان 124 دقیقه
  • بودجه 15,000,000 دلار
  • رده سنی PG-13

فیلم گودزیلا منهای یک یا گودزیلا منفی یک با عنوان اصلی “Gojira -1.0” یک فیلم ترسناک، اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور ژاپن به کارگردانی تاکاشی یامازاکی است ؛ فیلمنامه این فیلم را نیز تاکاشی یامازاکی به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ریونوسکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا،ساکورا آندو، کورانوسکه ساساکی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم گودزیلا منهای یک اولین بار در تاریخ 1 نوامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Tokyo Film Festival در کشور ژاپن به نمایش درآمد سپس در 3 نوامبر همان سال توسط کمپانی Toho Company در سینماهای کشور ژاپن اکران شد. تهیه‌کنندگی فیلم گودزیلا منهای یک را مینامی ایچیکاوا، کیچیرو موریا و کنجی یامادا به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ریوجی میاجیما می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط کوزو شیباساکی انجام شده است؛ در این فیلم، ژاپن پس از اشغال باید با ظهور گودزیلا دست و پنجه نرم کند؛ گودزیلا منهای یک در تاریخ 1 نوامبر 2023 و طی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو به عنوان فیلم پایانی نمایش داده شد . فیلم با واکنش‌های مطلوبی از سوی منتقدان ژاپنی همراه بود .

خلاصه داستان از این قرار است :  کشور ژاپن پس از جنگ، ویران شده و در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد که یک بحران جدید در قالب یک هیولای غول پیکر و ترسناک پدیدار شده و کار را برای کشور ژاپن سخت میکند و مردم ژاپن زمانی که با این پدیده رو به رو می شوند ناگهان…

  • 2 فروردین 1403
  • 0