دانلود فیلم گارودان Garudan 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم گارودان Garudan 2023 با دوبله فارسی

7.3/10 2,128
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

هاریش مدهاو، یک پلیس ساده، و نیشانت، یک استاد کالج، درگیر جنایتی می شوند و یکی باید برای صداقت خود بجنگد و دیگری باید برای عدالت بجنگد.

فیلم گارودان یک فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز هندی است که در سال 2023 توسط کارگردان آرون وارما ساخته شده است. سال 1994 فیلمی با همین نام ساخته شده بود و اما در نسخه 2023 داستان بین یک پلیس و یک استاد دانشگاه در جریان است. فیلمنامه فیلم Garudan 2023 توسط M. Jinesh و Midhun Manuel Thomas نوشته شده و ستارگانی چون بالاجی سارما، نیشنس ساگار، چایتانیا پراکاش، آرجون ناندهاکومار، دیلیش پوتان، سرگرد راوی، تالایواسال ویجی، دیویا پیلای، آبهیرامی، جاگادیش، صدیق، بیجو منون، سورش گوپی و دیگر هنرمندان هندی، در این فیلم بازی کرده اند. جیکز بیجوی آهنگساز، تهیه کننده موسیقی و خواننده هندی که بیشتر در سینمای مالایایی کار می کند موسیقی متن این فیلم را ساخته است. کمپانی Magic Frames سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده داشت که به تهیه کنندگی لیستین استفن ساخته شده است.  این فیلم ۱۶.۳ کروڑ روپیه در کرالا، ۱.۵ کروڑ روپیه در بقیهٔ هند و ۹.۵۵ کروڑ روپیه در خارج از کشور جمعاً ۲۷.۳۵ کروڑ روپیه جمع آوری کرد و به همین دلیل یک موفقیت تجاری تبدیل شد.

خلاصه داستان از این قرار است :  یک پلیس ساده به نام هاریش مدهاو و نیشانت یک استاد کالج است که درگیر جنایتی می شوند و یکی باید برای صداقت خود بجنگد و دیگری باید برای عدالت بجنگد و سخت است بین صداقت و عدالت کدام را انتخاب کند اما…

  • 1 فروردین 1403
  • 0