دانلود فیلم که مرا به سوی تو می آورد Which Brings Me to You 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم که مرا به سوی تو می آورد Which Brings Me to You 2023 با زیرنویس فارسی

5.6/10 1,406
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

دو فرسودگی عاشقانه در یک عروسی با هم ملاقات می‌کنند و تقریباً قبل از ترمز کردن، در اتاق کت و شلوار گیر می‌کنند. آنها موافقت می کنند که اعترافات صریح در مورد گذشته خود را مبادله کنند، در صورتی که این ممکن است واقعیت واقعی باشد.

فیلم که مرا به سوی تو می آورد یک فیلم کمدی، عاشقانه و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی پیتر هاچینگز است که توسط سه کمپانی‌ BCDF Pictures و Anonymous Content و Three Point Capital (TPC) تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کیت بونین به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لوسی هیل، نات وولف، جان گلگر جونیور، سیندی ریورا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم که مرا به سوی تو می آورد اولین بار در تاریخ 30 سپتامبر سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Woodstock Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد. تهیه‌کنندگی فیلم که مرا به سوی تو می آورد را چاد آگنا، دینا بیکن، رندال جی. بیکن، مایکل ای. براون، لوسی هیل و دیمون هیلین به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از اسپنسر دیوید هاچینگز می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط کارینا سیلوا انجام شده است؛ فیلم که مرا به سوی تو می آورد، براساس رمانی به همین نام اثر استیو آلموند و جولیانا باگوت، ساخته شده است.

خلاصه داستان از این قرار است : دو غریبه، عکاسی به نام ویل و روزنامه‌نگاری به نام جین، در عروسی یک دوست مشترک با هم ملاقات کرده و بلافاصله جذب یکدیگر می‌شوند. حال آن‌ها در مورد مسائل شخصی، عشق‌های از دست رفته و دل‌شکستگی‌های قبلی خود با یکدیگر صحبت کرده و احساسات خود را با یکدیگر به اشتراک میگزارند اما …

  • 7 فروردین 1403
  • 0