دانلود فیلم کاپیتان میلر Captain Miller 2024 بازیرنویس فارسی

دانلود فیلم کاپیتان میلر Captain Miller 2024 بازیرنویس فارسی

6.6/10 5,997
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

داستان این فیلم در دهه 1930 تا 1940 در هند بریتانیا اتفاق می افتد و داستان یک قانون شکن به نام میلر را دنبال می کند که در غارت، دزدی و تهاجم خونین شرکت می کند.

فیلم کاپیتان میلر یک فیلم اکشن، ماجراجویی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2024 کشور هندوستان به کارگردانی آرون متسواران است که توسط سه کمپانی Sathya Jyothi Films و Wunderbar Films و Goldmines Telefilms تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آرونراجا کاماراج، مدهان کرکی و آرون متسواران به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون دانوش، جان کوکن، آنتونی، ساندیپ کیشان، دیوید مایکل هریسون، مارک بنینگتون، تانیسا اسلام ماهی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم کاپیتان میلر اولین بار در تاریخ 12 ژانویه سال 2024 میلادی توسط کمپانی See Below در سینماهای کشور هندوستان و توسط کمپانی Night Ed Films در سینماهای کشور فرانسه اکران شد و توانست به فروش تقریبی 13 میلیون دلار در گیشه دست پیدا کند تهیه‌کنندگی فیلم کاپیتان میلر را جی. سراوانان، سای سیدارت و سندهیل تیاگاراجان به صورت مشترک، برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از جی.وی. پراکاش کومار می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط شریاس کریشنا و سیدارتا نونی انجام شده است؛ فیلم کاپیتان میلر اولین قسمت از یک سه‌گانه برنامه‌ریزی شده است که دانوش در آن نقش اصلی را ایفا می‎کند.

خلاصه داستان فیلم کاپیتان میلر : در دهه 1930 و در زمان راج بریتانیا اتفاق می‌افتد و یک سرباز سابق ارتش بریتانیا را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند روستای زادگاهش را از تخریب توسط ارتش بریتانیا نجات دهد و شروع میکند به جاسوسی تا از این اتفاق جلو گیری کند که ناگهان ….

  • 28 اسفند 1402
  • 0