دانلود فیلم کاترا Kaatera 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم کاترا Kaatera 2023 با دوبله فارسی

7.6/10 2,984
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

با پس‌زمینه روستایی دهه 1970، داستان کشاورزان در مواجهه با چالش‌هایی آشکار می‌شود که مسیر زندگی آن‌ها را به طرز پیچیده‌ای شکل می‌دهد.

فیلم سینمایی کاترا یک فیلم اکشن، درام، کمدی، خانوادگی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی تارون سودیر (Tarun Sudhir) است که توسط کمپانی‌ Rockline Entertainment تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جادش کومار همپی، اودای پوتیپادو و تارون سودیر به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون دارشان توگودیپ، شروتی، جاگاپاتی بابو، وینود آلوا، کومار گویند، سرینیواسا مورتی، شوتا پراساد، آرادانا رام، پادما واسانتی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم کاترا اولین بار در تاریخ 29 دسامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Rockline Entertainment در سینماهای کشور هندوستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 4 هزار دلار در گیشه دست پیدا کند، سپس در تاریخ 9 فوریه سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم Zee5 در آمریکا، انگلستان،  منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم کاترا را راکلین ونکاتش برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط سوداکار اس. راج انجام شده است و موسیقی متن آن نیز اثری از وی. هاریکریشنا می‌باشد؛ داستان فیلم کاترا با الهام از یک حادثه واقعی در دهه 1970 میلادی در دهکده‌ای در کارناتاکا، ساخته شده است.

خلاصه داستان از این قرار است :  آهنگری به نام کاترا  برای کمک به کشاورزان روستای خود در اجرای قانون اصلاحات ارضی، با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود و سعی دارد این قوانین را به روش خودش اصلاح کند و کشاورزان را خوشحال کند اما ….

  • 28 اسفند 1402
  • 0