دانلود فیلم چراغ خاموش Lights Out 2024 با دوبله فارسی

دانلود فیلم چراغ خاموش Lights Out 2024 با دوبله فارسی

4.8/10 814
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

یک سرباز سابق در حال حرکت با کمک یک شرور سابق که تازه آزاد شده تبدیل به یک جنگجوی زیرزمینی می شود و هر دو را در مقابل یک رئیس جنایتکار، پلیس فاسد و قاتلان اجیر شده قرار می دهد.

  • زبان
  • مدت زمان 90 دقیقه
  • بودجه 7,000,000 دلار
  • رده سنی R

فیلم در تاریکی یک فیلم اکشن، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی “Christian Sesma” است که توسط کمپانی‌ Firebrand تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز چاد لاو و گری چارلز به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون فرانک گریلو، مکای فایفر، درموت مالرونی، جیمی کینگ، اسکات ادکینز،مری کریستینا براون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم در تاریکی که با بودجه هفت میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 16 فوریه سال 2024 میلادی توسط کمپانی Quiver Distribution در سینماهای کشور آمریکا اکران شد. تهیه‌کنندگی فیلم در تاریکی را براندون باروز و کریستین سسما به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن کاری از آنتونی جی. ریکرت-اپشتاین می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط جیمز کوندلیک و برایان تسوینر انجام شده است .

خلاصه داستان از این قرار است :  یک سرباز سابق یه نام مایکل دافی دافیلد با کمک یک مجرم سابقه‌دار به نام مکس بومر که به تازگی از زندان آزاد شده است، تبدیل به یک جنگجوی مسابقات زیرزمینی شده و پول زیادی به دست می‌آورد. اما مایکل و مکس به زودی در مقابل یک رئیس جنایتکار، پلیس‌های فاسد و گروهی از قاتلان اجیر شده، قرار می‌گیرند و زمان آن میرسد که با آنها سر و کله بزنند یا تسلیم آنها شوند ولی …

  • 29 اسفند 1402
  • 0