دانلود فیلم پسران مانجومل Manjummel Boys 2024

دانلود فیلم پسران مانجومل Manjummel Boys 2024

8.3/10 17,447
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

گروهی از دوستان وارد یک ماموریت نجات جسورانه می شوند تا دوست خود را از غار Guna نجات دهند، گودالی عمیق و خطرناک که هیچ کس از آنجا بازگردانده نشده است.

فیلم پسران مانجومل یک فیلم ماجراجویی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2024 کشور هندوستان به کارگردانی چیدامبارام است که توسط کمپانی‌ Parava Films تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز چیدامبارام به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون سوبین شهیر، سرینات بهاسی، بالو ورقسه، گاناپاتی، دیلان دیرین جورج، کمال حسن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم پسران مانجومل اولین بار در تاریخ 22 فوریه سال 2024 میلادی توسط کمپانی Dream Big Films در سینماهای کشور هند اکران شد. این فیلم پش از اکران در سینماها، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت؛ پسران مانجومل اولین فیلم در صنعت فیلم مالایی است که بیش از 200 کرور به دست آورد و چندین رکورد در باکس آفیس ثبت کرد و با پشت سر گذاشتن رکورد سال 2018 میلادی، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم مالایی شد.

خلاصه داستان از این قرار است : گروهی از دوستان از شهر کوچکی به نام مانجومل در نزدیکی کوچی دنبال می‌کند که تصمیم می‌گیرند تعطیلات خود را در کودایکانال بگذرانند، اما وقتی یکی از آن‌ها در غارهای گونا گرفتار می‌شود، همه چیز تغییر می‌کند و برنامه تفریحی به یک برنامه ماجراجویی تبدیل میشود اما …

  • 7 تیر 1403
  • 0