دانلود فیلم پادشاه کوتا King of Kotha 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم پادشاه کوتا King of Kotha 2023 با دوبله فارسی

6.1/10 7,960
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

در یک شهر آلوده به جنایت، کانان بای و گروهش قدرت های حاکم هستند. برای مبارزه با این سلطنت و انتقام، بازرس شاهول با درایت نقشه بازگشت "شاه" را می کشد که منجر به یک چرخش دگرگون کننده از وقایع می شود.

فیلم سینمایی پادشاه کوتا که با عنوان (KOK) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی ابیلاش جوشی است که توسط دو کمپانی‌ Wayfarer Films و Zee Studios تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ابیلاش ان. چاندران به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون دولکوئر سلمان، آیشواریا لکشمی، ریتیکا سینگ، نایلا اوشا،  و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم پادشاه کوتا اولین بار در تاریخ 24 آگوست سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ E4 Entertainment در سینماهای کشور هندوستان و توسط کمپانی Friday Entertainment در سینماهای کشور فرانسه اکران شد و توانست به فروش تقریبی 844 هزار دلار در گیشه دست پیدا کند. تهیه‌کنندگی فیلم پادشاه کوتا را پراسانت کومار چاندران، ابهای اس. دوتا و دولکر سلمان به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط نیمیش راوی انجام شده است و تدوین و ویرایش آن نیز کاری از شیام ساسیدهران می‌باشد.

خلاصه داستان از این قرار است: در یک شهر آلوده به جنایت، کانان بهای و افرادش قدرت‌های حاکم هستند و کنترل شهر را به دست دارند. حال یک بازرس پلیس به نام شاهول نقشه‌ای هوشمندانه برای مبارزه با سلطنت کانان طراحی کرده که منجر به یک چرخش دگرگون‌کننده از وقایع می‌شود و میخواهد این قدرت را از دست کانان بیرون بیارد و شهر رو از جنایت نجات بده ولی …

  • 1 فروردین 1403
  • 0