دانلود فیلم هفت اورنگ The Plough 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم هفت اورنگ The Plough 2023 با زیرنویس فارسی

6/10 236
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

سه خواهر و برادر، یک پدر و یک مادربزرگ تجارتی را در قالب یک نمایش عروسکی مسافرتی اداره می کنند. وقتی پدر می میرد، اعضای باقی مانده خانواده سعی می کنند میراث او را زنده نگه دارند.

فیلم هفت اورنگ یک فیلم درام و خانوادگی محصول سال 2023 کشورهای سوئیس و فرانسه به کارگردانی فیلیپ گارل است که توسط سه کمپانی‌ Rectangle Productions و Close Up Films و Arte France Cinéma تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ژان کلود کریر، کارولین درواس-گارل و آرلت لانگمن به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لویی گارل، دیمین مونگین، استر گارل، ویرجیل لکلر، تیری دی پرتی، لتیتیا اسپیگارلی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم هفت اورنگ اولین بار در تاریخ 21 فوریه سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم بریلین در کشور آلمان به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 13 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Ad Vitam Distribution در سینماهای کشور فرانسه اکران شد؛ فیلم هفت اورنگ پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده جایزه بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 2 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه خرس طلایی برلین برای بهترین فیلم اشاره کرد؛ تهیه‌کنندگی فیلم هفت اورنگ را جوئل برتوسا، لورین پلاسی، اولیویه پر، ادوارد ویل و فلاویا زانون به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از ژان لوئی اوبر می‌باشد .

خلاصه داستان از این قرار است : خانواده‌ای همراه با هم یک گروه نمایش عروسکی سیار را اداره می‌کنند. در این میان زمانی که پدر خانواده بر اثر سکته جان خود را از دست می‌دهد، فرزندانش تصمیم می‌گیرند میراث او زنده نگه دارند و به کار نمایش عروسکی بپردازند و همه با هم ، هم نظر هستند ولی …

  • 4 فروردین 1403
  • 0