دانلود فیلم نام من لوه کیوان است My Name Is Loh Kiwan 2024 با دوبله فارسی

دانلود فیلم نام من لوه کیوان است My Name Is Loh Kiwan 2024 با دوبله فارسی

6.8/10 2,003
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

پس از فرار از کره شمالی، لوه کیوان برای به دست آوردن وضعیت پناهندگی در بلژیک تلاش می کند، جایی که با زنی افسرده روبرو می شود که تمام امید خود را از دست داده است.

  • زبان ,
  • مدت زمان 131 دقیقه

فیلم نام من لو کی وان است یا اسم من لو کی وانه ، یک فیلم اکشن، هیجان‌انگیز، عاشقانه و درام محصول سال 2024 کشور کره‌جنوبی به کارگردانی کیم هی جین  است که توسط سه کمپانی‌ Netflix Studios و Yong Film و HighZium Studio تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کیم هی جین به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون سونگ جونگ کی، چوی سونگ اون، جو هان چول، کیم سونگ ریونگ، لی سانگ هی، سئو هیون وو، لی ایل هوا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم نام من لو کی وان است اولین بار در تاریخ 1 مارس سال 2024 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، کره جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت مجازی و آنلاین منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم نام من لو کی وان است را جاش پاتیل و جانگ یون یونگ به صورت مشترک برعهده داشته، طراحی صحنه آن کاری از لی هاجون می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط لیم وون گیون انجام شده است؛ این فیلم داستان یک فراری از کره شمالی را روایت می‌کند که به تنهایی برای پناهندگی به بلژیک سفر می‌کند.

خلاصه داستان از این قرار است :  یک فراری از کشور کره شمالی به نام لو کی وان  به خاطر مادرش از کره شمالی وارد کشور ناآشنای بلژیک شده است. حال تنها امید لو کی وان برای ماندن در این کشور، دریافت پناهندگی از سوی دولت بلژیک است و برای به دست آوردن آن مبارزه می‌کند. در این میان لو کی وان با زنی جوان به نام ماری آشنا می‌شود. او قبلا یک کره‌ای بوده اما اکنون تابعیت بلژیک را دریافت کرده است. برخلاف لوه کی وان که برای زندگی جدید به بلژیک آمده، ماری دلیلی برای زندگی ندارد. اولین ملاقات آن‌ها ناخوشایند است، اما به زودی عاشق یکدیگر می‌شوند و سعی میکنند همدیگر را درک کنند و به هم کمک کنند و در نهایت..

  • 2 فروردین 1403
  • 0