دانلود فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا Race for Glory: Audi vs. Lancia 2024 با دوبله فارسی

دانلود فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا Race for Glory: Audi vs. Lancia 2024 با دوبله فارسی

5.8/10 2,005
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

داستان واقعی دیوید در برابر جالوت که رقابت شدید بین آئودی و لانچیا را در مسابقات قهرمانی جهانی رالی در سال 1983 برجسته می کند. لانچیا بر خلاف همه شانس ها برای بازیابی شکوه سابق خود با ترکیبی از نوآوری و شجاعت مبارزه می کند.

فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا با عنوان اصلی (2iWin) یک فیلم بیوگرافی، درام، ورزشی و هیجان انگیز محصول سال 2024 کشورهای ایتالیا، انگلستان و ایرلند به کارگردانی استفانو موردینی است که توسط سه کمپانی‌ Lebowski و HanWay Films و Recorded Picture Company (RPC) تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز استفانو موردینی، فیلیپو بولونیا و ریکاردو اسکامارسیو به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون دانیل برول، ریکاردو اسکامارسیو، کیتی کلارکسون هیل، گلوریا کامینو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا که براساس حوادث واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 5 ژانویه سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌‌ 01Distribution در سینماهای کشور ایتالیا و توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای کشور آمریکا اکران شد. تهیه‌کنندگی فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا را ویکتور حدیده، ریکاردو اسکامارسیو و جرمی توماس به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ماسیمو فیوچی و دیوید مینوتی می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط لوئیجی مارتینوچی انجام شده است.

خلاصه داستان از این قرار است :  رقابت شدید میان ماشین‌های مسابقه‌ای کشورهای آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) را در مسابقات قهرمانی جهانی رالی در سال 1983 میلادی به تصویر کشیده است و تمام داستان برای این است که کدان سطح بالاتری دارند و ارزش کدام بالاتر است ولی …

  • 2 فروردین 1403
  • 0