دانلود فیلم سگهای خفته Sleeping Dogs 2024 با دوبله فارسی

دانلود فیلم سگهای خفته Sleeping Dogs 2024 با دوبله فارسی

6/10 4,367
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

یک کارآگاه سابق قتل با از دست دادن حافظه مجبور می شود تا یک قتل وحشیانه را حل کند تا اسرار وحشتناک گذشته فراموش شده خود را کشف کند.

  • زبان
  • مدت زمان 110 دقیقه
  • رده سنی R

فیلم سگ های خفته یک فیلم جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2024 کشورهای آمریکا و استرالیا به کارگردانی آدام کوپر (Adam Cooper) است که توسط سه کمپانی‌ Film Victoria و G2 Dispatch و Gala Media Capital تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آدام کوپر و بیل کلاژ به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کارن گیلان، راسل کرو، مارتون چوکاش، تامی فلاناگان، لوسی رز لئونارد، مینگ ژو هی، کلی گریسون، الیزابت بلک مور، لین گیلمارتین، توماس ام رایت، جین هاربر، هری گرین وود، زارا میکالس، پاچارو مزمبه، سیمون میدن، جاسپر بگ، رایان اوگریدی، کامرون لئونارد، پائولا آروندل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم سگ های خفته اولین بار در تاریخ 22 مارس سال 2024 میلادی توسط کمپانی‌ The Avenue Entertainment در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Signature Entertainment در سینماهای کشور انگلستان اکران شد. تهیه‌کنندگی فیلم سگ های خفته را بابی کمبل، بیل کلاژ، آدام کوپر، فورد کوربت، جاتین دسایی، مارک فاسانو، آریان فریزر، گرگ فریدمن، دبورا گلاور، سانجیو گویال، جاشوا هریس، کانوالدیپ کالسی و ناتان کلینگهر به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از دیوید هیرشفلدر می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط بن نات انجام شده است؛ فیلم سگ های خفته براساس رمانی به نام The Book of Mirrors نوشته ای.او. چیروویچی در سال 2017 میلادی، ساخته شده است.

 یک کارآگاه سابق جنایی به نام روی فریمن در حالی که تحت درمان بیماری آلزایمر قرار دارد، اطلاعات جدیدی از یک زن مرموز درباره یک پرونده قدیمی مربوط به قتل یک استاد کالج به دست می‌آورد. حال روی مجبور می‌شود این پرونده قدیمی را دوباره باز کرده و به زودی حقیقتی وحشتناک را کشف می‌کند که اسرار مرتبط به گذشته فراموش شده او را آشکار می‌کند و سعی میکند با این حقیقت مقابله کند ولی …

  • 7 اردیبهشت 1403
  • 0