دانلود فیلم جنوب کثیف The Dirty South 2023 بازیرنویس فارسی

دانلود فیلم جنوب کثیف The Dirty South 2023 بازیرنویس فارسی

5.7/10 973
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

هنگامی که شات بزرگ شهر کوچک به دنبال قباله به بار خانواده اش می رود، یک متصدی دلخراش اقدامات شدیدی را برای حفظ آن انجام می دهد.

فیلم جنوب کثیف یک فیلم اکشن، جنایی، درام، معمایی و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی متیو یربی (Matthew Yerby) است که توسط سه کمپانی VP Independent و Convoke Media و Legacy Pictures (II) تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز متیو یربی به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون درموت مالرونی، ماری گیبو، سوزان تونی پترونگولو، اندرو ووگل، آندریا فلاورز، بیلی هیز، کروز اسپارزا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم جنوب کثیف اولین بار در تاریخ 10 نوامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Cineverse در سینماهای کشور آمریکا اکران شد . تهیه‌کنندگی فیلم جنوب کثیف را جی برنلی، نوآ هازارد، دیوید لیون، مایک منینگ، لورا سینگلتری، تاد اسلیتر، ناتالیا تسوتکووا، اندرو ووگل و متیو یربی به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از لوران دوپه می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جس دانلپ انجام شده است؛ فیلم جنوب کثیف پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم Chelsea Film Festival موفق شد برنده جایزه برای بهترین فیملبرداری شود.

خلاصه داستان از این قرار است : سو پارکر برای نجات کسب و کار شکست خورده خانواده‌اش که به دلیل سهل‌انگاری پدرش در آستانه نابودی قرار دارد، ناامیدانه وارد یک مبارزه دشوار می‌شود. در این میان زمانی که یک فرد جدید به نام دیون وارد شهر می‌شود، سو، او را تنها فرصت جلوگیری از نابودی کسب و کار خانوادگی‌اش به دست یک سرمایه‌دار بی‌رحم می‌بیند. با این حال، نقشه به ظاهر ساده سو به زودی منجر به سرقت و بی‌قانونی با عواقب مرگبار می‌شود و او را گرفتار میکند به طوری که خودش هم باورش نمی شود اما ….

  • 29 اسفند 1402
  • 0