دانلود فیلم تجاس Tejas 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم تجاس Tejas 2023 با دوبله فارسی

4.7/10 22,757
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

حول محور سفر خارق‌العاده تجاس گیل، یک خلبان نیروی هوایی می‌چرخد و هدف آن الهام بخشیدن و القای حس غرور عمیق در سربازان شجاعی است که خستگی‌ناپذیر از هند دفاع می‌کنند و با چالش‌های متعددی در این راه مواجه می‌شوند.

  • زبان
  • مدت زمان 112 دقیقه
  • بودجه INR600,000,000 دلار

فیلم سینمایی تجاس  که با عنوان (Star Shooter) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، معمایی، درام و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی سروش میوارا است که توسط کمپانی‌ RSVP Movies تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز سروش میوارا به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کانگانا رانوت، انشول چاوهان، روهد خان، سانجی بهارادواج، ویشاک نیر، وارون میترا، وینه نیر، اوزگور کورت، سانکالپ گوپتا، انوج خورانا، میرکو کوئینی، چیراگ بانوت، آکاش آهوجا، مشتاق کاک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم تجاس اولین بار در تاریخ 27 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ ASR Entertainment در سینماهای هندوستان و آمریکا به نمایش درآمد. تهیه‌کنندگی فیلم تجاس را ایشیتا گالا، پاشان جال، ویکی ویجی، سانای ایرانی ظهرابی به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط هاری کی ودانتام انجام شده است و موسیقی متن آن نیز اثری از شاشوات ساچدف می‌باشد؛ فیلم تجاس به عنوان یکی از فجیع‌ترین فیلم‌های شکست خورده بالیوود از لحاظ مقدار فروش در دو روز ابتدایی نمایش شناخته شد.

خلاصه داستان از این قرار است : یک خلبان نیروی هوایی به نام تجاس گیل است که ماموریتی دریافت می‌کند تا طی آن یک جاسوس هندی که اطلاعات بسیار محرمانه‌ای دارد را نجات دهد. در این میان او تلاش می‌کند با گذشته غم‌انگیز خود و همچنین چالش‌های متعدد در این ماموریت خطرناک مبارزه کرده و خودش را از درگیری های ذهنی رها کند و تمرکز خود را روی نجات فرد بگذارد اما …

  • 2 فروردین 1403
  • 0