دانلود فیلم تبعید Exile 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم تبعید Exile 2023 با دوبله فارسی

5.3/10 143
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

اندکی قبل از آزادی از زندان، تد ایوانز تهدیدی از سوی مردی که خانواده اش را به دلیل رانندگی در حالت مستی کشته است دریافت می کند: "اگر با خانواده خود تماس بگیرید، آنها را خواهم کشت".

فیلم سینمایی تبعیدیک فیلم معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور کانادا به کارگردانی جیسون جیمز (Jason James) است که توسط سه کمپانی‌ Service Street Pictures و Goodbye Productions و Resonance Film & Video تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مایک بیتون به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کمیل سالیوان، لیا جکسیس، پل هومان، کارما ساکری و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین فیلم تبعید اولین بار در تاریخ 25 ژوئن سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Oakville Festivals of Film and Art در کشور کانادا به نمایش درآمد سپس توسط کمپانی‌ Electric Entertainment در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Vortex Media در سینماهای کشور کانادا اکران شد؛  تهیه‌کنندگی فیلم تبعید را سامی آستانه، جود کاردینال، تای دانکن، الی فاکس، جیسون جیمز، امبر ریپلی و مارک ویلیامز به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط استرلینگ بنکرافت انجام شده است . فیلم تبعید پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی Vancouver Film Critics Circle و Whistler Film Festival موفق شد نامزد دریافت 3 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین فیلم بلند کانادایی اشاره کرد.

خلاصه داستان از این قرار است :  تد ایوانز به تازگی پس از گذراندن محکومیت پنج ساله به دلیل کشتن یک خانواده در یک حادثه رانندگی در حالت مستی، از زندان آزاد شده است. اما او قبل از آزادی، تهدیدی از جانب تنها بازمانده این خانواده دریافت می‎کند، اینکه اگر تد با خانواده خود تماس برقرار کند، آن‌ها کشته خواهند شد. حال تد برای محافظت از خانواده‌اش، خود را به یک منطقه دور افتاده تبعید می‌کند، اما همسر او، سارا که این تهدید را صرفا جلوه‌ای از احساس گناه عمیق شوهرش می‌داند، برای بازسازی دوباره خانواده به دنبال تد می‌رود و میخواهد او را پیدا کند در حالی که نمیداند چه سرنوشتی در انتظار اوست ولی…

  • 6 فروردین 1403
  • 0