دانلود فیلم او را نزد من بیاور Bring Him to Me 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم او را نزد من بیاور Bring Him to Me 2023 با دوبله فارسی

5.6/10 2,441
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

به دستور یک رئیس جنایتکار بی رحم، یک راننده فراری باید با وجدان خود مبارزه کند و یکی از خدمه ناآگاه را به سوی اعدام در کمین ببرد. رانندگی طولانی در پیش است.

  • زبان
  • مدت زمان 96 دقیقه
  • رده سنی R

فیلم او را پیش من بیاور یک فیلم اکشن، جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور استرالیا که توسط کمپانی Sparke Films تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز تام ایوانز به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون بری پپر، سم نیل، جیمی کاستا، لیام مک اینتایر، ریچل گریفیتس، زک گارد جوزمیلی رویل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم او را پیش من بیاور اولین بار در تاریخ 2 نوامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Rialto Distribution در سینماهای کشور استرالیا و توسط کمپانی‌های Roadside Attractions و Samuel Goldwyn Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد .تهیه‌کنندگی فیلم او را پیش من بیاور را براندون فرانکو، سارا ان فرانکو، شان ویرجین و مارتین والتون به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش  آن کاری از لوک اسپارک می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط راس دبلیو. کلارکسون انجام شده است .

خلاصه داستان از این قرار است :  راننده‎ای از طرف یک رئیس جنایتکار بی‌رحم، ماموریت پیدا می‌کند تا یکی از اعضای گروه را بدون اینکه خودش اطلاع داشته باشد به مقصدی برساند که قرار است در آنجا کشته شود. حال این راننده در مسیر طولانی رسیدن به مقصد با وجدان خود دست و پنجه نرم می‌کند و باید تصمیم بگیرد که چه کند به حرف وجدان خود گوش بدهد یا حرف رئیسش را که…

  • 1 فروردین 1403
  • 0