دانلود فیلم آکادمی ربا Usury Academy 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم آکادمی ربا Usury Academy 2023 با زیرنویس فارسی

4.3/10 29
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

اقدامی آکادمی که در آن پسر کم رتبه که بدون رویا و امید زندگی می کرد، بدون تردید قدرت پول را به دست می گیرد و با سرعت تمام می دود.

  • زبان ,
  • مدت زمان 105 دقیقه

آکادمی رباخواری یک فیلم درام و اکشن از کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۳ توسط کارگردانی “Anthony Cousins” منتشر شده است. این فیلم با موضوعات اجتماعی و مالی مردم مدرن و نشان دادن روابط پیچیده انسانی در مقابل مشکلات زندگی مدرن، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. “آکادمی رباخواری” ، بازدیدهای بالایی در کشور خود داشته و در ۲۱۱ صفحه نمایش به مخاطبین رسیده است  .

خلاصه داستان از این قرار است : گانگ جین، یک پسر دبیرستانی، به دلیل بدهی پدر و مادرش به دست لنگ، یک رباخوار، در مدرسه و در زندگی روزمره‌اش تحت فشار قرار دارد. او به طور مداوم مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، همچنین توسط نام-یونگ نیز که پشت پرده‌ی دانش‌آموز خوبی قرار دارد، در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. یک روز، گانگ-جین یک پاکت پول را پیدا می‌کند که لنگ به طور اتفاقی فراموش کرده بود . با آن پول به دا-یونگ، دوست دختر نام-یونگ، که به اشتباه به عنوان سارق شناخته شده بود، کمک می‌کند. این اتفاق باعث خشم و خشم نام-یونگ می‌شود و سعی میکند که از او انتقام بگیرد و او را از بین ببرد ولی..

  • 3 فروردین 1403
  • 0